Увага! Інформація на цій сторінці не актуальна

Майстер-клас Оксани Марусич "Бездоганний сервіс"

24 березня выдбудеться довгоочікуваний Майстер-клас Оксани Марусич "Бездоганний сервіс".


Спеціальна редакція майстер-класу підготовлена ​​для

  • власників,
  • керівників,
  • керуючих і ТОП-менеджерів дитячих проектів - клубів, студій, садків, таборів, альтернативних шкіл, творчих, спортивних, освітніх та ін. компаній
  • на основі досвіду участі в проектах з налаштування сервісу для таких організацій.


С - СЕРВІС - той "невидимий" супроводжуючий, який зустрічає клієнта на вході або ще до потрапляння до вас в офіс і веде протягом усього циклу надання послуги.
Сервіс, як каже Вікіпедія - це рішення проблеми клієнта до її прояви.
Сервіс - це те, чому клієнти залишаються з вами або йдуть до конкурентів.
Що відрізняє вашу компанію, від інших, які надають схожі послуги?

СЕРВІС! І чому це так важливо, і чому це важливо для дитячих проектів - про це буде йти мова на майстер-класі!


"Якісний сервіс: тренд чи необхідність" або "Секрети бездоганного сервісу"

  • Непомітні дрібниці сервісу
  • Атмосфера і її характеристики
  • Робочий настрій і дух команди
  • Мода і стиль, тренд і стратегія.


Практичний кейс "Сервісна стратегія і як її створити"

  • Подвійні стандарти і як цього уникнути.
  • Замкнуте коло постійного пошуку неіснуючих співробітників. Завдання та рішення.
  • Критичне мислення і його наслідки.
  • Цілісність, зрозумілість і безпека - ключ до серця співробітника. Любов або акторська майстерність? У чому різниця надання сервісу?
  • Еволюція свідомості та чутливості.
  • Квантовий перехід і його вплив на мислення і поведінку людей.


Блок: "Мотивація і комунікація 4-х поколінь"

  • Установки та переконання людей різного віку.
  • Безпека, свобода і радість. Як розуміють це люди?
  • Еволюція сервісу і переваги клієнтів. Ознаки сучасності.
  • Консерватизм і Емоційне вигоряння, їх основні причини.
  • Алгоритм ефективних змін. Інструкція до застосування.


Структура заходу:

16:00 - 16:10 Знайомство з учасниками. Наталя Бєльська
16:10 - 18:10 Основна частина. Оксана Марусич.
18:10 - 18:30 Перерва, Networking, coffee & cakes
18:30 - 20:00 Основна частина. Оксана Марусич.


Основны принципи заходу: максимальна практична складова, конкретні приклади, матеріал подається в простій формі.


Спікер: Оксана Марусич

  • Сертифікований бізнес-тренер,
  • Сертифікований коуч (ICF),
  • Експерт з сервісу
  • 22-річний досвід роботи у сфері продажу послуг. Досвід роботи у створенні та проведенні навчальних програм / тренінгів - 8 років (понад 600 тренінгів)
  • Професійна спеціалізація: сервіс і якісне обслуговування, комунікативні навички, продаж та переговорний процес, мистецтво презентації, управління конфліктом і стрессменеджмент,
  • Досвід проведення коуч-сесій для власників і перших осіб компаній 5 років.


Кількість місць на цьому майстер-класі обмежена!


Вартість участі:

до 23 березня -
500 грн за одного учасника і
400 грн за участю двох і більше осіб від компанії.

У день заходу -
650 грн за одного учасника і
550 грн за участю двох і більше осіб від компанії.


Вік

0+


Посилання


Адреса

Київ
HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3